Sunshine Coast - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Emil en Amy - WaarBenJij.nu Sunshine Coast - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Emil en Amy - WaarBenJij.nu

Sunshine Coast

Door: emilenamy

Blijf op de hoogte en volg Emil en Amy

21 November 2010 | Australië, Noosa Heads

Zondag 21 november.
Na een beetje te hebben uitgeslapen (7.00 uur) reden we weer met 2en verder richting de Sunshine Coast, naar het plaatsje Noosa, het Scheveningen van Australie. Hier zijn we wat gaan wandelen in een National Park en hebben we een heel stuk langs de zee gelopen om naar de surfers in zee te kijken. Niet normaal hoe veel en van welke leeftijden z ehier surfen. Zoals wij in Nederland als eerste leren fietsen zo leren ze hier surfen. Vanuit Noosa reden we verder naar het zuiden. Hier reden we de Hinterland Discovery. Een gebied met verschillende Nationale Parken. Hier hebben we flink gewandeld door regenwouden en zijn we naar watervallen gaan kijken.. Aan het eind van de dag zijn we gestopt in een park om te gaan slapen. We hadden hier een grotere tuin als thuis (en die is al zo groot). Prachtige vijvers met eenden, grote grasvelden en een hele grote speeltuin met alle speeltoestellen die je maar kunt bedenken. En dat allemaal voor ons allen. Er was niemand. Wat is dit toch een heerlijk rustig land. 's Avonds hebben we lekker met 2en genoten van de rust en overheerlijke soep, gemaakt op ons gaspitje.... uit blik!

• 23 November 2010 - 20:05

Dé Buurvrouw!:

Jaaa jullie hebben thuis een grote tuin, moet je dat ook hier weer even melden...Of zat je met je gedachte in je mooie optrekje in berlicum met die weelderige tuin 9ooow by the way die is nu in een slagveld met schuur veranderd dus helaas) Maar fijn dat jullie je vermaken, als een hotel zo'n grote tuin heeft zal het ook wel een aardige duit kosten, een hostel van €5,- per nacht is voor jullie duidelijk niet weggelegd...maar ach geld moet rollen! Bedankt voor jullie verjaardagskaartje, echt tof! jammer dat de tnt staakte, nét op mijn verjaardag, anders was ie gewoon precies op tijd geweest!
    Geniet er nog lekker van daar samen, terugreis al geregeld??? Aanbod staat nog... Een fijne paar laatste dagen en alvast...vlieg voorzichtig!!! Dikke kus