Scenic Highway 12 en Capitol Reef National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Emil en Amy - WaarBenJij.nu Scenic Highway 12 en Capitol Reef National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Emil en Amy - WaarBenJij.nu

Scenic Highway 12 en Capitol Reef National Park

Door: emilenamy

Blijf op de hoogte en volg Emil en Amy

15 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Moab

Vanmorgen zijn we van Cannonville de Highway 12 opgegaan. Een van de mooiste scenic highways van Amerika. Onderweg hebben we overal fotos van gemaakt. Na iedere berg kregen we weer een heel ander uitzicht.
Eerst bestond het landschap vooral uit rotsen, alle kleuren rots die je maar kunt bedenken en verder helemaal niks, nog niet een boom.
Een heel stuk verder reden we ineens een heel ander landschap in. Een prachtig uitzicht hadden we. We keken op een blauwe lucht, een rode rots, daarvoor bomen met gele herfst kleuren en daarvoor weer groene planten. Echt helemaal geweldig.
In de middag zijn we aangekomen in Capitol Reef National Park. Hier zagen we alleen maar rode rotsen in allerlei verschillende vormen. In iedere rots zag je weer iets anders, echt super mooi.
Na de middag reden we richting Moab voor een camping. Na een week begon het Amy dan toch wel weer te irriteren, die snelheid van Emil. Pff steeds maar achter een andere camper aan kleven.....
Amy besloot zelf maar te gaan rijden. Hoppa even een camper inhalen en we hadden er zo weer 40 mile op zitten. En ja, Emil vond de afstand toch wel meevallen vandaag, we waren op lekker op tijd bij de camping. Aan wie zou dat nou liggen;)
En zelfs savonds op de camping hadden we prachtig uitzicht vanaf de camper. We keken weer naar de rode rotsen, maar deze keer met zonsondergang...verder was het stil en genoten we van bier en rose.... Wat wil een mens nog meer.

• 16 Oktober 2011 - 00:32

Pap En Mam:

Jullie zien wel erg veel en hoezo durft Amy met die grote camper te rijden dan kan ze dus ook in papa's bus rijden. Vandaag is papa aan het plamuren geweest en alles n de grondlak wezen zetten, ik ben even wezen kijken. Het is een supermooie amerikaanse veranda geworden, maar er horen dadelijk wel een hele grote tafel in met bijvoorbeeld 8 stoelen.
    Supermooi geworden!!!!!
    Nou tot jullie volgende verslag maar weer!! Kuzz pap en mam