Van Orlando naar St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Emil en Amy - WaarBenJij.nu Van Orlando naar St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Emil en Amy - WaarBenJij.nu

Van Orlando naar St. Augustine

Blijf op de hoogte en volg Emil en Amy

11 November 2012 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Vandaag 11-11, een hele andere dag dan alle andere 11-11 dagen. Ten eerste was het vandaag 28 graden, in plaats van de meestal -11 in de stad. We liepen dus rond in een heerlijke korte broek met een topje en wat slippers, in plaats van dikke warme rood wit gele kleren en lompe dichte schoenen zodat je niet in het glas gaat staan. Het enige echte nadeel vond Emil toch wel, we dronken vandaag a lot of water in plaats van veul bier! Vanmorgen zijn we naar Homosassa Wildlife Park gegaan, hier zagen we veel dieren maar niet op de manier hoe wij het graag willen. Tja misschien wel TE verwend. Het leek net een dierentuin, met vogels, zeekoeien, alligators... Toen we hier rondliepen besloten we ook weer vrij snel richting parkeerplaats te gaan. Dit is niet echt waar wij van houden, ontzettend veel mensen met nog meer buggy's die overal in de weg staan. Fotos maken door gaas en op een loopbrug lopen die er speciaal voor aangelegd is. Nee wij zien toch liever een oud bospad, waar je verder weinig of geen andere mensen tegen komt en waar de dieren echt in het wild leven. Maar goed, het was een park wat toch op ons lijstje stond dus we zijn er geweest. Hierna zijn we doorgereden naar St. Augustine, waar we ook gingen slapen. We kregen een invalide kamer. Waarom? Geen idee! Misschien ziet Emil er toch breder uit dan wij denken. Of lag het aan Amy die haar voeten wel erg kapot gelopen had in haar slippers en daarom moeilijk liep. In ieder geval, wij waren blij met deze kamer, weet je hoe groot onze douche namelijk nu was, jawel inclusief zitbankje:)
Savonds zijn we het centrum ingegaan. St. Augustine is het oudste plaatsje van Amerika en ziet er zo leuk en gezellig uit. We vonden hier dus al snel een tentje waar we eens konden gaan doen waar we echt goed in zijn.... Bier en wijn drinken en tapas eten, mmm...