Grand Canyon - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Emil en Amy - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Emil en Amy - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: emilenamy

Blijf op de hoogte en volg Emil en Amy

17 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag gingen we het eens rustiger aan doen. Niet alles zo gehaast als afgelopen dagen. We besloten vandaag alleen de Grand Canyon te bezoeken.
Om 8:30 waren we er. Het poortje waar je bij alle andere parken entree moet betalen was dicht. De man die er bij stond zei dat het " entree hok" gesloten was, zei dat we gewoon door konden rijden en wenste ons een fijne dag.
Kijk, wij als echte Nederlanders waren weer helemaal blij. We konden eindelijk eens ergens gratis naar binnen;)
Eerst reden we naar het visitor center, meteen hierachter zag je al een van de prachtige uitzichten over de Grand Canyon.
De hele dag door hebben we langs allerlei verschillende uitzichten gereden en gestopt, om te genieten van wat je hier zag. We hebben er heel veel fotos van gemaakt, maar we denken dat je pas echt weet hoe het hier is als je er zelf geweest bent, als je zelf de hele omgeving hier ziet. We hebben vandaag echt genoten van een van de zeven natuurwonderen zoals ze het noemen, nog steeds onbegrijpelijk hoe een rivier zoiets moois kan maken.
We waren vandaag lekker op tijd op de camping en hebben samen gekookt. Na anderhalve week toch maar weer eens aardappelen gegeten. Het was de laatste tijd vooral noodles en spaghetti;)
Tijdens het afwassen kregen we ons eerste echte probleem met de camper. Het water liep niet meer goed weg door de gootsteen. Niet zo heel vreemd als we eigenlijk al wisten wat er laatste dagen doorheen gegaan was.
Als 2 loodgieters gingen we maar aan het werk, hebben de hele slang eronder losgemaakt, alles goed doorgespoeld en voila, het werkt weer als vanouds:)
Na het klussen zijn we naar bed gegaan. We hebben trouwens ook samen ondertussen geconcludeerd dat dit bed zoveel fijner ligt als thuis...;)

• 19 Oktober 2011 - 22:04

Pap En Mam:

Ja zo te lezen moeten wij er echt een keer heen om het zelf met eigen ogen te zien. Maar ja we wachten eerst het faillisement van nas afbouw maar af. En als jullie daar samen in dat bed zo lekker slapen is het misschien dan te dom om voor thuis ook eens een nieuw bed te kopen?????????

Geniet ze nog dikke kuzz pap en mam.