Grampians National Park - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Emil en Amy - WaarBenJij.nu Grampians National Park - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Emil en Amy - WaarBenJij.nu

Grampians National Park

Door: emilenamy

Blijf op de hoogte en volg Emil en Amy

05 November 2010 | Australië, Halls Gap

Vrijdag 5 november
Emil was vanmorgen voeg op gestaan om foto’s te maken van de zonsopkomst bi jde zee. Toen ook Jeroen wakker werd zijn we aangereden. Amy bleef nog lekker een uurtje slapen achter in de camper. Nou ja, lekker? Zolang er niet te veel gaten in de weg zaten. Wanneer dit wel het geval was kwam Amy een kleine halve meter van het bed af. Een hele fijna camper opzich, maar tijdens het rijden achter in zitten of in dit geval liggen is geen pretje. We reden naar de Grampians. Hier gingen we naar de Pinnacle Look out. Rotsen beklimmen, een paar kilometer om vervolgens op 300 meter hoogte een prachtig uitzicht te hebben. Hier hebben we weer wat foto’s gemaakt en uitgerust en zijn daarna weer naar beneden geklommen. Echt een hartstikke mooie tocht, zelfs Amy heeft niet geklaagd en gezeurd dat het ver was, dus dat is voor iedereen al een stuk fijner lopen. Op de camping hebben we daarna gelucht. Voor komende nacht toch maar weer een camping geboekt. Niet omdat we perse op een camping moeten staan, maar even onze telefoon en fototoestel opladen is toch wel fijn. En voor een lekkere warme douche die we na onze rotsbeklimming toch wel verdiend hadden. ’s Middags zijn we nog op de verschillende plaatsjes in de Grampians geweest. We hebben vandaag veel kangaroes gespot. De eerste dagen zagen we er bijna geen een. Wanneer we er eentje zagen zat deze vastgeplakt aan het asfalt. Vandaag dus gelukkig heel veel levende gezien! En wanneer je ze echt gaat zoeken in de bossen zijn het er misschien wel meer dan koeien in Nederland! Kangaroes zijn mooie beesten, ze kijken recht in de camera als je een foto wilt maken. Ja, ja, deze beesten snappen het. Op zich blijven ze ook redelijk goed zitten, pas als je echt dichtbij komt, er naast staat, tja ... dan springen ze weg. Het zijn geen domme dieren. ’s Avonds terug op de camping hebben we gekookt en gegeten. Daarna zijn we gaan douchen. En terwijl Emil en Amy zich gewoon afdrogen met de normale handdoek, gebruikte Jeroen hier een badmat voor ... Maar goed, meer verstand hebben die kiwies blijkbaar niet!

• 06 November 2010 - 14:05

Oma En Opa:

Mama heeft al je verslagen voorgelezen en wij vinden het heel leuk dat je daar zoveel ziet en dat het goed met je gaat. Mark en Nicolle hebben het huis toch gekocht.
    oma,opa en griezel missen je wel
    Heel veel groeten en een dikke kuzzz oma en opa

• 06 November 2010 - 16:02

Ine & Paul:

Hoi Amy,Emil&Jeroen

Het is erg leuk om jullie vakantie verhalen te lezen en de reis te volgen.Volgens ons hebben gullie het erg naar jullie zin en genieten van om op deze reis elkaar weer te zien enz.En ja onze Jeroen blijft toch nog een beetje een Nederlander,als het voor minder of gratis proberen kunnen we het altijd.
    Geniet,geniet.
    Kuz vor gullie.

• 06 November 2010 - 17:01

Ron:

Ik ben intussen stikjaloers op jullie! Veel plezier nog en uiteraard de groetjes aan Jeroen. Vraag effe of hij 28 november komt kijken, Full Whack moet namelijk spelen. Hahahahahaha, Groet, Ron

• 07 November 2010 - 10:26

José:

Hoi Amy, Emil en Jeroen.
    Ik heb zojuist jullie reisverslag gelezen tot zover. Lijkt me helemaal geweldig. Geniet maar lekker. En Amy, kom je in moeilijkheden, bel me maar, ik kom meteen.
    Groetjes

• 08 November 2010 - 15:58

Maria En Jac:

Leuk dat jullie het goed maken en dat het bier duur is maakt voor zulke kapitalisten niets meer uit.Ook wij maken het zeer goed.We zijn gisteren naar het Paul Kruger park geweest en hier meer dan 20 wilde dieren gezien waaronder de " Big 5".Vanmorgen bij het hotel nog 2 nijlpaarden gezien in de rivier bij het hotel op 10 meter afstand.Nu zitten we in Swaziland( een zelfstandig land
    binnen Zuid Afrika). Het weer is super met temperaturen tussen 25 en 30 graden.
    Emil.Amy en Jeroen nog veel plezier en we lezen zeker jullie leuke verhalen.

Groet Maria en Jac

• 08 November 2010 - 17:22

Paarden*** & Sheepie:

Hey,

hoest daar. Waarschijnlijk beter als hier. We hadden laatst hier een flinke stroomstoring, jullie ook?? :S
    Wel te hopen dat jullie wat beter weer hebben dan hier. Tis hier maar een trieste bedoeling. Het nieuws uit de regio is ook niet echt spannend. Wel geinig dat Emil ook een fotovirus heeft ontwikkeld. Heeft ie ook nog een shoot in verschiet met zichzelf net als in Phuket???

Groeten vanuit Boschmalen!!!

• 09 November 2010 - 11:15

Mandy :

Hey Emil & Amy!

Leuke verslagen allemaal zeg. Zo te horen hebben jullie het hartstikke naar je zin. mooi zo:D Hier is Den Dungen is ook alles goed. Er is alleen 1 klein probleempje......... Alfred is bij jullie bezig en is zijn briefje kwijtgeraakt, nu weet hij niet meer welke verf jullie hadden uitgekozen. Was het dezelfde als ons of die van Bas?? laat maar weten dat kannie verder kliederen. haha. veel plezier nog en klees het wel.

Groetjes
    KuZz

• 09 November 2010 - 12:40

Marieke:

Hey vakantiegangers,

leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en zien, krijg er heimwee van hihi. maare een paar fotootjes zou ook leuk zijn.....Geniet er lekker van en een dikke knuffel voor mn broertje

• 09 November 2010 - 20:28

Neeltje:

Hey amy en emil,

Zo te lezen gaat alles goed met jullie en hebben jullie het super naar je zin, kei leuk!! Mooie verslagen maken jullie. Ik wil ook! haha
    Heel veel plezier nog geniet ervan he maar da zal wel goed komen!

xxx

• 17 November 2010 - 15:20

Jasper:

Hey vakantiegangers!

Leuk om te lezen zeg, geniet er nog even van!

Groetjes,
    Jasper